Humlegården fortsätter att klättra i Fastighetsbarometerns kundundersökning och placerar sig på en hedrande andraplats.
Fastighetsbarometern är branschens Nöjd Kund-undersökning och Humlegården uppnådde ett resultat om 82 (+3) på en 100-gradig skala medan genomsnittet för branschen ökade med två enheter till 75.
Störst påverkan på hyresgästernas nöjdhet har fastighetsägarens service, personalens bemötande vid felanmälan och företagets image. Tre viktiga områden där Humlegården placerade sig i toppen.
- Det är fantastiskt roligt att vi befäster vår ställning i den absoluta toppen bland kontorshyresgästerna, säger Per-Arne Rudbert, VD Humlegården.
Humlegården arbetar kontinuerligt med att öka servicenivån och utveckla kundbemötandet för att hjälpa våra kunder att bli än mer framgångsrika i våra fastigheter.
Fakta: Bakom Fastighetsbarometern står Fastighetsägarna Sverige och konsultföretaget CFI. Mer information om Fastighetsbarometern finns på www.cfigroup.se.
Hållbarhet är en integrerad del av verksamheten och Humlegården har gjort stora framsteg inom området under de senaste åren. För uppdraget att ansvara för den fortsätta utvecklingen av Humlegårdens...
Den nordiska fastighetsinvesteraren Brunswick ville skapa en dynamisk mötesplats där såväl medarbetare som samarbetspartners och intressenter kan samlas – House of Brunswick. Valet föll på...
Humlegårdens rating, BBB+, har bekräftats av Standard & Poor’s som också stärker betyget från stable outlook till positive outlook. Utöver Humlegården har endast ett fastighetsbolag i Europa erhåll...