Humlegården fortsätter att klättra i Fastighetsbarometerns kundundersökning och placerar sig på en hedrande andraplats.
Fastighetsbarometern är branschens Nöjd Kund-undersökning och Humlegården uppnådde ett resultat om 82 (+3) på en 100-gradig skala medan genomsnittet för branschen ökade med två enheter till 75.
Störst påverkan på hyresgästernas nöjdhet har fastighetsägarens service, personalens bemötande vid felanmälan och företagets image. Tre viktiga områden där Humlegården placerade sig i toppen.
- Det är fantastiskt roligt att vi befäster vår ställning i den absoluta toppen bland kontorshyresgästerna, säger Per-Arne Rudbert, VD Humlegården.
Humlegården arbetar kontinuerligt med att öka servicenivån och utveckla kundbemötandet för att hjälpa våra kunder att bli än mer framgångsrika i våra fastigheter.
Fakta: Bakom Fastighetsbarometern står Fastighetsägarna Sverige och konsultföretaget CFI. Mer information om Fastighetsbarometern finns på www.cfigroup.se.
Advokatfirman Cederquist har valt att förlänga hyreskontraktet avseende kontor på Hovslagargatan 3 i Stockholm. Bolaget kommer även att utöka lokalerna, som nu sträcker sig över cirka 3 900 kvm.
Under våren 2024 får Stockholms krogscen två nytillskott i Hagastaden. De populära Stockholmskrogarna Restaurang ART och Din-Din Club öppnar nya verksamheter i Humlegårdens satsning Norra Station,...
Många funderar över vad som behövs för att skapa en attraktiv arbetsplats som möter dagens behov och blir en naturlig samlingsplats för alla medarbetare. Vi tror oss veta svaret! Här delar Fredrik...