Humlegården fortsätter att klättra i Fastighetsbarometerns kundundersökning och placerar sig på en hedrande andraplats.
Fastighetsbarometern är branschens Nöjd Kund-undersökning och Humlegården uppnådde ett resultat om 82 (+3) på en 100-gradig skala medan genomsnittet för branschen ökade med två enheter till 75.
Störst påverkan på hyresgästernas nöjdhet har fastighetsägarens service, personalens bemötande vid felanmälan och företagets image. Tre viktiga områden där Humlegården placerade sig i toppen.
- Det är fantastiskt roligt att vi befäster vår ställning i den absoluta toppen bland kontorshyresgästerna, säger Per-Arne Rudbert, VD Humlegården.
Humlegården arbetar kontinuerligt med att öka servicenivån och utveckla kundbemötandet för att hjälpa våra kunder att bli än mer framgångsrika i våra fastigheter.
Fakta: Bakom Fastighetsbarometern står Fastighetsägarna Sverige och konsultföretaget CFI. Mer information om Fastighetsbarometern finns på www.cfigroup.se.
Humlegården har fått förnyat förtroende från streamingbolaget HBO Nordic som flyttat till nya lokaler inom Humlegårdens bestånd, från Birger Jarlsgatan 6 till nya lokaler på Kungsgatan 12–14. Det n...
Uppmärksammade och snabbväxande CAIA Cosmetics satsar stort på att skapa ett kontor som förmedlar varumärket. Bland över 30 lokalförslag föll valet på Humlegårdens fastighet på Biblioteksgatan 29,...
Den 25 februari stod det klart att vår uthyrningschef Lennart Öberg vunnit Lokalguidenpriset 2021! Priset delas ut till en person, ett bolag eller uthyrningsteam som sätter kunden i centrum. Och är...