Humlegården har alltid fokus på kundens behov och platsens utveckling. Det är genom en djup dialog med kunden, i kombination av vår erfarenhet, som de bästa kontorslösningarna föds. Tillvägagångssättet kallas "Skräddarsytt". Som ett led i utvecklingen av kunderbjudandet lanserar Humlegården nu en ny tjänst som innebär att kontorslokalen levereras helt inflyttningsklar. Det finns även möjlighet att addera utökad service.
Skippa möbelköp, flyttlådor och teknikstrul. Här erbjuder vi ett kontor att bara flytta in i, där ni är startklara på några minuter. Hämta er digitala nyckel, lås upp dörren, koppla in era datorer och sedan är ni igång!
Denna tjänst erbjuder minimalt med krångel och flexibla avtalstider. Här har vi tagit hand om allt man behöver tänka på. Trivsam och representativ inredning, el, försäkring, lås och larm, brandskydd och städning. När ni flyttar in är allting redan på sin plats och ni behöver inte tänka på någonting annat än att ta emot er kod för att få access till lokalen via Parakey.
Komplett lokal inredd med omtanke och kvalité. Fullt utrustat kök inklusive kaffebryggare och Nespressobryggare. Första veckornas kaffeförbrukning bjuder vi såklart på!
Allt på plats bara att koppla upp och sedan är du igång.
Lokalen inklusive lokalens inventarier är försäkrade. Som hyresgäst i ett Startklart-kontor behöver du endast ha koll på din egna företagsförsäkring.
Ladda ner appen Parakey och inhämta kod, så har du och dina kollegor tillträde till din lokal.
Om olyckan är framme så har vi självklart utrustat lokalen med brandsläckare och brandfilt.
Lokalen städas två gånger i veckan. Då dammas det av och golv torkas. Papperskorgar, hushållssopor och övrig återvinning töms. Hålla ordning i lokalen gör ni själva, liksom fyller och tömmer diskmaskinen. I lokalen kommer det finnas dammsugare och städmaterial om man vill städa lite själv – eller så adderar ni vår plustjänst för utökad städning.
Startperiod om sex månader med löpande uppsägningstid om tre månader.
Vill ni addera ytterligare service erbjuder vi fördelaktiga plustjänster att välja till. Här kan ni få hjälp med växter till kontoret, fruktleveranser, utökad städning, catering, kontorsmaterial och konferenslokaler. Vardagen underlättas ytterligare genom att supporten avseende lokalfrågor samordnas.