Humlegården inför ny roll: Jennie Hahmann Håkanson utses till tjänstedesigner

Pressmeddelande den 30 juni 2022:

Humlegården har ett stort fokus på att utveckla erbjudandet och möta kundernas efterfrågan på ökad service och nya tjänster. Nu tas ett nytt steg i detta arbete genom rekryteringen av Jennie Hahmann Håkanson, som tillträder en ny roll med ansvar för utvecklingen av Humlegårdens tjänsteerbjudande och kundupplevelse. Hon ansluter till Humlegården den 15 augusti 2022 och kommer närmast från coworkingbolaget CONVENDUM.

Humlegården strävar efter att skapa intressanta och hållbara platser, där miljöerna och dess innehåll ska vara relevant över tid. Kontoren ska stödja moderna arbetssätt, bidra till kundernas affär, stärka varumärket och attrahera talang. För att stärka serviceerbjudandet på de platser där vi är verksamma har en ny roll med fokus på tjänstedesign införts, som kommer att ansvara för affären kring Humlegårdens serviceerbjudande med målet att skapa marknadens bästa flexibla kontor som möter det nya arbetslivet och bjuder på en förstklassig kundupplevelse.

Just nu pågår arbetet med flera satsningar, såsom Origo och Greenhouse i Solna strand och Norra Station i Hagastaden. Gemensamt för dessa, samt T-House vid Engelbrektsplan, är att de kommer att erbjuda en ny typ av fullservicekoncept under 2023. Här står Humlegården värd för platsen och skapar miljöer som möter det nya arbetslivet på bästa sätt.

– Kontorets roll är högt på agendan i alla verksamheter och betydelsen av ett attraktivt sammanhang är viktigare än någonsin. För att möta nya krav och förväntningar krävs det att vi ser på vårt uppdrag på ett nytt sätt. Det görs en förflyttning där vi går från att hyra ut yta till att erbjuda arbetsplatsen som en tjänst. Det innebär att vi tar ett helhetsgrepp om kundupplevelsen och allt man behöver för att skapa de bästa platserna för arbete och möten. Vi är mycket glada över att få utse Jennie Hahmann Håkanson till vår tjänstedesigner. Hon har en gedigen bakgrund och ett spännande mindset som vi tror kommer att bli en viktig tillgång i vårt fortsatta arbete, säger Anna Kullendorff, Affärsutvecklingschef på Humlegården.

Jennie kommer närmast från CONVENDUM där hon varit Director of Operations sedan 2019. Hon har även flera års erfarenhet från besöksnäringen där hon bland annat varit verksam som Managing Director för Hotel At Six i Stockholm och Head of Operation på HRG Nordic med fokus på affärsresor och möten. Dessförinnan har hon arbetat som affärsutvecklare samt produkt- och marknadschef. Jennie tillträder det nya uppdraget på Humlegården den 15 augusti 2022.

– Det är med stor spänning som jag ser fram emot detta uppdrag. Här vill jag, med mina tidigare erfarenheter av att skapa tjänster och förstklassig kundupplevelse, verkligen bidra till Humlegårdens resa mot det nya arbetslivet, säger Jennie Hahmann Håkanson.

    För mer information, vänligen kontakta:

    Anna Kullendorff, Affärsutvecklingschef
    E-mail: anna.kullendorff@humlegarden.se
    Tel: 072-058 46 37



    Relaterade artiklar

    Djerf Avenue gör exklusivt gästspel på Hamngatan 15

    Den 26 oktober 2024 inleds ett spännande gästspel, då Humlegården hälsar klädvarumärket Djerf Avenue välkomna till Hamngatan 15. Under drygt två veckor kommer Djerf Avenue bjuda på en butiksuppleve...

    Läs mer


    Vi deltar i Open House 2024

    Open House är den världsomspännande arkitekturfestivalen som syftar till att skapa nyfikenhet och öka allmänhetens intresse för arkitektur, involvera medborgarna i stadens utveckling och ge nya...

    Läs mer


    Humlegården Talks: Lycka och balans i vardagen med Micael Dahlén

    Den 26 september var det dags för Humlegården Talks, ett frukostseminarium i Greenhouse Solna strand modererat av Carina Nunstedt. Ämnet för dagen var välmående, lycka och balans i livet.

    Läs mer