Året då allt lossnade

Pressmeddelande den 22 mars 2016:

Resultat och nyckeltal har väsentligen förbättrats från föregående år, som också var ett rekordår. Samtidigt ser vi att kunderna trivs allt mer och att kundnöjdheten fortsätter att stiga.

God arkitektur och hållbarhet är den grund som Humlegården bygger sin verksamhet på. Inom dessa områden har vi tagit viktiga steg under föregående år, vilket du kan läsa mer om i årsöversikten, som nu finns publicerad på vår webbplats. 

Vi berättar också hur vi arbetar med digitalisering som en väsentlig del i hållbarhetsarbetet och där vi inte ser några begränsningar utan bara möjligheter för att bli ännu mer hållbarbara.

För mer information, kontakta:

Per-Arne Rudbert, tel 08-678 92 10. E-post: per-arne.rudbert@humlegarden.se

Länk till årsöversikten:
Årsöversikt 2015

Fotnot: 
Den tryckta versionen av årsöversikten distribueras till ägare, kunder, branschmedia och övriga intressenter efter påsk.



Relaterade artiklar

Humlegården välkomnar flera nya kunder till Solna strand

Goda kommunikationer och attraktiva kontorslokaler gör Solna strand till en stark kandidat när bolag letar nya kontorslokaler. De senaste månaderna har Humlegården tecknat avtal med flertalet nya...

Läs mer


Digitala nycklar ska göra kundresan smidigare

Humlegården är en av initiativtagarna till Accessy, en tjänst som gör det möjligt att hantera lås och access till olika tjänster på ett enkelt och säkert sätt genom mobiltelefonen. Satsningen syfta...

Läs mer


​Humlegården utser Mikael Andersson till CFO

Mikael Andersson, idag finanschef på Humlegården, har utsetts till Chief Financial Officer. Målsättningen med den nyinrättade rollen är att vidareutveckla och skapa en ökad samverkan mellan ekonomi...

Läs mer